Často kladené otázky
Všeobecné otázky:
- Aké sú ceny prepravy na Slovensko?
Cena prepravy závisí od zvolenej formy prepravy, váhy objednaného tovaru a ceny Vašej objednávky. Pri objednávke nad 45€ je doprava poštou zdarma. Ceny dopravy podľa váhy nájdetev druhom kroku nákupného košíka.
- Za ako dlho dostanem tovar?
Po obdržaní objednávky Vás bude náš pracovník mailom informovať o dostupnosti tovaru a termíne jeho expedovania.
Pri zadaní objednávky do 12:00 hod expedujeme tovar v ten istý deň, pokiaľ je skladom. Pri výbere dopravy prostredníctvom Slovenskej pošty môžete očakávať doručenie tovaru na Vašu poštu v priebehu 3-4 dní. Pri doprave prostredníctvom kuriérskej služby očakávajte tovar nasledujúci deň. Odporúčame Vám uviesť ako dodaciu adresu miesto, kde je niekto po celý deň, kto môže prevziať a zaplatiť zásielku (napr. do zamestnania, a pod.) ako aj správny mobilný kontakt, aby Vás kuriér vedel kontaktovať.
- Čo mám robiť, keď je zásielka poškodená?
Tovar zasielaný prostredníctvom kuriérskej spoločnosti je v plnej výške poistený. Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo je porušená originálna páska NUMA.sk, spíšte s kuriérom protokol o poškodení a bezodkladne nás informujte.
Otázky ohľadom foriem úhrady:
- Platba na dobierku:
Za tovar zaplatíte kuriérovi, alebo na pošte až pri prevzatí zásielky
- Platba prevodom:
Pri tejto voľbe Vám po prijatí Vašej objednávky zašleme mailom proforma faktúru. Ako variabilný symbol uveďte číslo proforma faktúry. Po prijatí Vašej platby na náš účet vedený v Tatrabanke, č.ú.: 2621136073/1100 Vám tovar odošleme Vami zvoleným spôsobom.
- Platba kartou cez internet:
Tovar uhradíte Vašou platobnou kartou cez službu CardPay na zabezpečenej stránke Tatrabanky